2015. május 1., péntek

I need you [BaekYeol]

Teszem hozzá ezt amúgy Bia írta csak én raktam fel mert neki ez az első blogja (ha minden igaz). Hyunnie POV 2015.09.30 Már rég óta szerelmes vagyok ChanYeolba,de még sose mertem neki elmondani. Most éppen SuHoval beszélek aki legjobban megért a bandából. - Amúgy is! Van barátnője! - mondtam bánatosan. Majd nem sírva,ahogy lehallatszottak a női nyögések Yeol szobájából. - Akkor is mond meg neki! Ne tarthatod magadba örökké Hyunnie! - tanácsolta a Leader. - Ha minden bánatodat magadba tartod akkor egy nap annyira depressziós leszel,hogy embert is képes lennél ölni! - Nem érdekel! Azt hittem te megértesz! - szaladtam fel könnyes szemekkel. Útközben valakinek neki mentem aki nem volt más mint Yeol. Jobban elszomoradtam. Befutottam a szobámba,majd bezárkóztam. Az ágyamra dőltem és zokogni kezdtem. - Mért pont ő????! Mért nem én???! Miben jobb nálam HyunA???! Mondd miben? - ordítoztam. Legszívesebben törtem és zúztam volna, de nem tettem. 2015.12.01 Ez a nap amikor bevallom Yeolnak,hogy mit érzek iránta. - Szeretlek Park ChanYeol! - mondtam őszintén,de ő nevetni kezdett. - Jó vicc Hyung! - törölte meg a szemeit. Megveregette a vállam,majd elment. Bennem egy egész ország tört össze. Térdre estem és csak zokogtam. 2015.12.24 A halálom napja. A dormunk tetejének a szélén állok. Yeol próbált visszatartani,hogy ne ugorjak le,de hiába. Már eldöntöttem mi lesz a sorsom. Ha ő nincs melettem akkor nincs értelme az életemnek! - Szükségem van rád Hyung!! - mondta már szinte zokogva. - Neked ott van HyunA... - mondtam az utolsó mondatomat,majd leugortam ezzel véget vetve az életemnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése